2015 metų saulės akinių mados

Nuo 2016-ųjų sausio 1 dienos „Safilo“ grupė bus oficialus „Givenchy“ optinių rėmelių ir akinių nuo saulės kolekcijų platintojas.

„Givenchy” išskirtinumas ir modernus kūrybiškumas lemia kokybiškų, unikalių gaminių gimimą”, – sako „Safilo” grupės vadovė Luisa Delgado. „Džiaugiamės, patikėdami savo ženklą „Safilo“ ir jaučiame, kad dalinamės bendra vizija ir vertybėmis – nuo nepriekaištingo produkto kokybės, dizaino, amato, platinimo iki rezultatų,“ – pritarė „Givenchy“ vadovas Philippe Fortunato.

Kartu su partneriais „Safilo“ gamina ir platina nuosavų prekių ženklų („Safilo“, „Carrera“, „Polaroid“, „Smith Optics“, „Oxydo“) ir licencijuotų prekių ženklų „Alexander McQueen“, „Banana Republic“, „Bottega Veneta“, „Boss“, „Boss Orange“, „Céline“, „Dior“, „Fossil“, „Fendi“, „Gucci“, „J. Lo by Jennifer Lopez“, „Jimmy Choo“, „Marc Jacobs“ ir kitų gaminius. Dabar prie jų prisijungė dar vienas mados „ryklys“ – „Givenchy“.

Tarp labai madingų šį sezoną – drugelio formos akiniaiPuikus jų pavyzdys – „Fendi“ kolekcija „Orchidėja“. Įkvėpti egzotiškųjų orchidėjų, kuriomis buvo išsiuvinėti „Fendi“ drabužiai ir aksesuarai, pristatyti „ready to wear“ šou, akiniai deklaruoja moteriškumą ir geidulingumą.

Itin dideli ir permatomi drugelio formos akiniai taip pat turi vidinę katės formos dalį, kuri, kitaip nei išorė, yra spalvota. Šie stiliaus aksesuarai – nuostabus rankų darbo bei meistriškumo pavyzdys, pabrėžiantis kontrastą tarp švelnių linijų ir aštrių kampų.

Pagrindinis šaltinis modelių agentūra