1. Gucci
„Gucci“ yra vienas populiariausių Italijos prabangių mados prekinių ženklų, gaminančių išskirtinius drabužius ir odos gaminius. Tai labai mėgstamas ir mylimas prekės ženklas, kurį jau antrą tūkstantmetį pripažįsta daugelis iš mūsų dėl savo ritmingo ir ryškaus dizaino. Italų gamintojas nuo seno yra prie mados pramonės vairo ir taip pat nepaprastai ryškiai dominuoja sportbačių rinkoje. Nuo 2020 m. „Gucci“ prekės ženklo vertė siekia 12,7 milijardo dolerių, todėl tai yra vienas didžiausių prekės ženklų mados pramonėje.
2. Louis Vuitton
Louis Vuitton arba liaudiškai žinomas kaip LV – prancūzų kilmės mados gigantas, kuris laikosi tarp trijų geriausių mados prekinių ženklų. LV kiekvienais metais sugeba įgyti vis didesnį populiarumą tarp turtingųjų dėl savo išskirtinių aukštos klasės prekių, tokių kaip rankinės, elegantiškos suknelės, odos gaminiai, dizainerių sportbačiai ir daug daugiau. Remiantis „Forbes“ 2020 m., „Louis Vuitton“ prekės ženklo vertė yra 39,3 milijardo JAV dolerių.
3. Hermès
Šio prancūzų kilmės prekės ženklo vertė yra 10,6 milijardo dolerių ir yra siejamas su įžymybėmis, tokiomis kaip karalienė Elizabeth II, Madonna, Sharon Stone. Dėl šios priežasties jis yra laikomas vienu brangiausių mados prekės ženklų visame pasaulyje. Hermès garsėja madingais ir moderniais dizainais, nes kiekvienas produktas pagamintas tobulai, lygiai taip kaip jų klasikinis „Birkin“ krepšys. Hermes gamina odos gaminius, leidžia dizainerių drabužius, kvepalus ir aksesuarus. Dėl užsitarnautos puikios reputacijos „Hermès“ prekės ženklas visada auga.
4. Prada
Prada yra italų mados namai, kurių vertė siekia 9,5 milijardo dolerių. Prabangos prekinis ženklas yra žinomas dėl savo modernaus, tačiau klasikinio ir elegantiško dizaino, kuris yra populiarus tarp verslo klasės žmonių. Prada yra susijusi su įvairių prekių gamyba, įskaitant drabužius, batus, odinius rankinukus, kvepalus ir kitus aksesuarus. Prabangūs audiniai, pagrindinės spalvos, švarūs ir madingi dizainai daro jį vienu prabangiausių ir brangiausių mados prekės ženklų.
5. Versace
Versace taip pat yra itališkos kilmės prabangos prekinis ženklas, turintis didžiulį populiarumą tarp įžymybių. Šio prekės ženklo vertė siekia 5,8 milijardo dolerių. Turėdama labai brangią drabužių liniją, Versace taip pat laikomas kaip mados pramonės tendencija. Šis prekės ženklas yra populiarus dėl prašmatnių ir aukštos klasės drabužių. Prabangūs mados namai asocijuojami su odos gaminiais, akiniais nuo saulės ir kitais aksesuarais. Flamboyant spaudiniai ir ryškios spalvos padėjo Versace pristatyti naujoviškus dizainus, kurie tapo labai populiarūs tarp šio prekės ženklo klientų.