Ši netikėta kolekcija bus pristatyta jau visai netrukus, šių metų rugsėjo 7 dieną Niujorko mados savaitėje. Toks netikėtas debiutas iš karto pristatomas tarptautiniame mados renginyje rodo, kad iš šios kolekcijos tikėtis galima tikrai daug.
Bendra Heidi ir „Lidl“ kompanija vadinsis „Letswow“. Nors iki šiol, prekybos tinklas tikrai nebuvo siejamas su mada, „Lidl“ atstovai teigia, kad stengiamasi tai pakeisti ir bendradarbiavimas su H. Klum tik pradžia. Naujos kompanijos pavadinimas simbolizuoja džiaugsmą būti madingam ir daugybę netikėtų staigmenų iš šių dviejų partnerių.
Kolekcija bus įvairiapusė, kaip ir pati Heidi. Tikrai pamatysime efektingus meksikietiškus įvaizdžius: leopardo kailio raštus, plono audinio palaidinukes, „bomber“ tipo striukytes, itin prigludusius džinsus, odines striukes, nėrinius… Dominuos švytinti mėlyna ir šilta konjako spalvos.
Labai aktualu, kad puiki kokybė kainuos itin mažai. Teigiama, kad naujosios kolekcijos drabužių kainos prasidės vos nuo 7 eurų. Pats brangiausias drabužis bus natūralios odos motociklininko striukė, kuri kainuos apie 80 eurų.
Tokiomis palankiomis pirkėjui sąlygomis bus galima įsigyti ne tik drabužių, bet ir aksesuarų bei avalynės. Drabužių dydžiai svyruos nuo 36 iki 44, o avalynės nuo 38 iki 41 dydžio. Visa kolekcija prekiauti „Lidl“ parduotuvėse bus pradėta rugsėjo 18 dieną. Tikimasi didelio pirkėjų susidomėjimo tokia unikalia galimybe dizainerės drabužių nusipirkti itin mažomis kainomis.
Šaltinis: modelių agentūra PEGASUS