Dabar teniso ikona daro tą patį , tik kitoje sferoje: kurdama savo pačios drabužių mados liniją.
Jau kitą dieną, po savo pirmųjų „Grand Slam“ rungtynių laimėjimo, Serena Williams jau debiutavo su savo naujuoju mados linijos ženklu „Serena“. Serena teigia, kad sukurti savo mados liniją ją įkvėpė tikslas – suteikti moterims daugiau moteriškumo ir tuo pačiu jėgos. Tenisininkė norėjo, kad moterys jaustųsi savimi pasitikinčios ir seksualios, vilkėdamos Williams sukurtus drabužius. Nors Serena sako, kad ją įkvėpė jos stiprybė ir didžiulis noras padėti moterims jaustis geriau, tačiau pagrindinė sportininkės įkvėpėja buvo jos 9 mėnesių dukrytė – Olympia. Nuo pat Olympios gimimo, Serena vis kartodavo sau – „Aš jau turiu dukrą ir noriu, kad ji visada jaustųsi gerai, jaustųsi stipri ir graži. Būtent tai buvo tenisininkės pagrindinis įkvėpimas, kuris ir paskatino sukurti savo drabužių mados kolekciją.