„Brendas“ nėra naudojamas modelių pasaulyje taip, kaip kitose sferose. Pavyzdžiui, modelis nebūtinai turi turėti savo susikurtą prekinį ženklą. Jis gali jį turėti ir tai būtų tikrai šaunu, tačiau tai nėra privaloma ar būtina. Tuo tarpu įmonės ar produktai privalo turėti savo prekinį ženklą.
Prekės ženklo idėjos filosofija tiek įprastų prekinių ženklų, tiek modelių yra ta pati – kad žmonės pagal „brendą“ atpažintų modelį, žinotų kam jis atstovauja, su kuo dirba. Klientai pagal „brendą“ žinotų ko galima tikėtis iš šio modelio. Ar lengva su juo dirbti, kokios jo perspektyvos.
Daugelis modelių savo prekės ženklą kuria, naudodamiesi savo tikraisiais vardais, nes tai yra lengviausias būdas susikurti savo „brendą“. Kate Mosses, Giseles, Tyras, Naomi Campbells ir t.t. – tai modeliai, kurie susikūrė tikras modeliavimo karjeros „imperijas“, susikurdami „brendus“, pasinaudojant savo vardais. Net tie žmonės, kurie nesidomi modelių pasauliu ir nieko apie jį nesupranta, pamatę garsų modelio vardą ant reklamuojamų kosmetikos priemonių ar drabužių, iš karto supranta kurio modelio „brendas“ čia yra. Tačiau, kad modelis su savo prekiniu ženklu išgarsėtų taip, kad visi jį atpažintų pagal jį, reikia sunkiai dirbti ir laikytis tam tikrų taisyklių, kurias išsikelia modelis pasirinkęs savo „brendą“.
Kaip ir įmonių ar produktų „brendai“, modelių „brendai“ taip pat turi atspindėti jų darbo patirtį, profesionalumo lygį, ko galima tikėtis iš jų. Prekės ženklas turi pabrėžti modelio profesionalumą, aukštą modeliavimo lygį, klientams – lengvą darbą su jais.
Kai modelio ne tik prekinis ženklas, bet ir jo darbas su klientais yra profesionalus ir aukšto lygio, tuomet klientai tai įvertina ir nori vėl ir vėl dirbti su šiuo modeliu.
Jei Jūs nustatysite savo prekės ženklą pagal aukštus standartus ir jų laikysitės, tuomet Jūs pritrauksite prie savęs perspektyvių klientų, didelių galimybių modelio karjeros link. Jei viską darysite atvirkščiai, tuomet apie sėkmingą modelio karjerą galėsite pamiršti.