Televizijos reklamos kūrėjai, modelių pagalba, siekia sukurti tokį produktą, kuris paveiktų žiūrovų smegenis. Ir tai įrodyta moksliškai. Reklamos mus lydi kiekviename žingsnyje. Kai kurios iš jų išryškina siūlomų produktų ar paslaugų privalumus, kitos atrodo visiškai nesusijusios su reklamuojama preke. Tačiau, kad ir kokios reklamos bebūtų, jos vienaip ar kitaip atkreipia mūsų dėmesį.
Kalbant apie modelius, kurie yra suinteresuoti patekti į reklamos modelius, turi žinoti, kad reklamos modelių kategorija stipriai skiriasi nuo mados ir podiumo modelių. Reklamos modeliai nepristatinėja naujos dizainerių kolekcijos, tai reiškia, kad jie neturi demonstruoti drabužių.
Reklamos modeliai atstovauja paprastą vartotoją, todėl jų apranga būna kasdienė arba proginė (priklausomai nuo reklamos tipo). Dažniausiai reklamos modeliams drabužius parenka drabužių stilistai, bet gali būti atvejų, kai fotosesijai modeliai drabužius atsineša tiesiog iš savo spintos. Ir tai yra visiškai normalu reklamos modelių pasaulyje, nes tai ką jie reklamuoja – turi atrodyti kasdieniška, įprasta ir paprasta bei suprantama įvairiai auditorijai.
Reklamos modelių apranga fotosesijos metu priklauso nuo vaidmens, kurį modeliui reikės suvaidinti reklamoje. Ar tai bus studentė, ar namų šeimininkė, ar verslo žmogus, būtent nuo paskirto vaidmens priklauso ir modelio apranga.
Jei esate reklamos modelis ir nežinote kokiais būtent drabužiais praplėsti savo drabužių spintą arba net nežinote nuo ko pradėti ieškoti drabužių ir kokių, štai Jums keletas pagrindinių ir labiausiai paplitusių vaidmenų, kuriuos dažniausiai turi suvaidinti reklamos modeliai.
1. Jauna studentė
2. Jauna arba vidutinio amžiaus moteris, išėjusi apsipirkti su draugėmis
3. Moteris kasdienėje veikloje, tačiau apsirengusi stilingai
4. Verslo moteris
5. Sportuojanti moteris
6. Keliaujanti moteris
7. Moteris mama