Modelių pasaulyje reklamos modeliai tiek vyrai, tiek moterys yra rodomi visų tipų reklamose – žurnaluose, lauko stenduose, ant produktų pakuočių, įvairiuose kataloguose ir t.t. Kai kurie modeliai vyrai iš aukštosios mados modelių kartais pereina į reklamos modelius, tačiau būnant reklamos modeliu, jiems tenka mokytis pradėti šypsotis prieš objektyvą, nes reklamos modeliai skirtingai nei podiumo, pasiekia daugiau, jeigu moka šypsotis prieš kamerą.
Kai kurie modeliai, iš mados ar podiumo kategorijų, taip įpratę nutaisyti rimtas veido mimikas, kad šypsotis jiems iš tiesų yra labai rimtas išbandymas. Tačiau mokėti gražiai šypsotis yra vienas iš modelių – tiek vyrų, tiek moterų privalumų. Nesvarbu kokiai kategorijai modelių priklauso, vyrai modeliai privalo mokėti šypsotis pozuojant, kad prireikus fotosesijos su šypsena, nereikėtų raudonuoti prieš fotografą. Ir kuo daugiau veido išraiškų modelis sugeba padaryti, tuo didesnės galimybes jis turi modelio karjeroje.
Štai keli pavyzdžiai, kada modelių vyrų šypsena praverčia modelio karjeroje.
Kai klientai analizuoja modelio portfolio, jiems yra svarbu pamatyti modelio nuotraukas su šypsena ir be jos, todėl, jeigu modelis nemokės šypsotis, portfolio nuotraukoje tai tikrai išryškės.
Šypsena – tai dar vienas būdas parodyti pasitikėjimą savimi. Labiausiai pasitikintys savimi yra tie vyrai modeliai, kurie jaučiasi labai patogiai šypsodamiesi prieš kamerą.
Su mokančiais šypsotis vyrais modeliais taip pat yra kur kas lengviau dirbti. Kadangi modeliai, kurie nemoka šypsotis, paprašyti parodyti įvairias emocijas – juoką, šypseną, to padaryti natūraliai dažniausiai nesugeba. Jų nuotraukos išeina nenatūralios, labai išryškėja jų dirbtina šypsena, todėl fotografai turi kur kas labiau su jais pavargti nei su modeliais, kurie šypsotis moka.
Modeliams yra labai svarbu palikti įspūdį klientams, o klientai dievina modelius, kurie turi asmenybes. Niekas geriau neparodo modelio asmenybės kaip mokėjimas šypsotis prieš objektyvą. Klientams svarbu ne tik modelio portfolio nuotraukos, bet ir modelio bendravimas. Juk klientai dažnai pasikviečia modelius interviu, kad pažiūrėtų ne tik jų išorę, bet ir jų asmenybę. Ir kaip buvo minėta ankščiau, tie modeliai, kurie nesijaučia nejaukiai besišypsodami, yra savimi pasitikinčios asmenybės ir tai akivaizdžiai pastebi klientai.