Reklamos modeliai gali būti įvairaus ūgio, svorio, amžiaus, išmatavimų, todėl tokių modelių yra tikrai nemažai.
Vadinamųjų „petite“ (žemo ūgio, smulkaus sudėjimo modeliai) modelių reikalavimai yra panašūs į reklamos modelių reikalavimus tuo, kad nereikalaujama didelio ūgio. Tačiau „petite“ modelių reikalavimai yra labiau „įrėminti į rėmus“ ir auditorija bei paklausa yra kur kas mažesnė nei reklamos modelių. Pavyzdžiui reklamos modelių reklama yra skirta didžiulei daliai visuomenės auditorijos, tuo tarpu „petite“ modelių reklama – tik tam tikrai daliai.
„Petite“ modeliai užsakymų gauna gana retai. Kai kurios modelių agentūros turi specialų „petite“ modelių padalinį, tačiau dauguma jų iš vis neturi, nes jų paklausa yra itin maža ir iš jų modelių agentūrai nėra didelės naudos.
„Petite“ modelių reikalavimai modelių agentūrose gali šiek tiek skirtis, tačiau pagrindiniai yra tokie: modelis negali būti aukštesnis nei 170 cm. ir žemesnis nei 150 cm.
Lyginant su reklamos modelių reikalavimais, „petite“ modelių reikalavimai yra griežtesni. Norint būti „petite“ modeliu, reikia turėti puikią, liekną figūrą, kuri būtų proporcinga ir nepriekaištingą veidą. Iš esme, „petite“ modeliai turi atitikti tokius pačius reikalavimus kaip ir mados ir podiumo modeliai, išskyrus ūgį. Taip pat podiumo modelių paklausa yra kur kas didesnė nei „petite“ modelių. „Petite“ modeliavimas skirtas labai specifinei ir mažai žmonių grupei, būtent todėl šio tipo modeliai turi kur kas mažiau užsakymų nei kitų sričių modeliai. Ne visi spėja „įšokti į „petite“ modelių traukinį“, kadangi šios srities modeliavimo laikotarpis yra pakankamai trumpas. Tik jauni ir nepriekaištingų formų bei veido bruožų modeliai gali spėti „įšokti į šį traukinį“.
Ką turi žinoti modeliai, kurie planuoja pretenduoti į šios srities modelius – tai, kad modeliuojant šitoje srityje, modeliai uždirba gana nedaug, palyginus su kitomis modeliavimo sritimis. Šios srities modeliai uždirba nedaug būtent dėl retų užsakymų, tuo tarpu reklamos modeliai užsakymų turi pakankamai nemažai, todėl ir atlygį už fotosesijas gauna dažniau. Modeliams, norintiems būti „petite“ modeliais, tačiau abejojančiais dėl mažo atlygio, yra išeitis – būti ir reklamos ir „petite“ modeliais. Taip jie gaus didesnį atlygį, dirbdami su reklamos sritimi, tuo pačiu galės dirbti ir „petite“ modeliu.