11 prekės ženklų kurie žengė pozityvius žingsnius

Stella McCartney išleido kolekciją, skirtą paremti „Greenpeace“ peticiją „Act For The Amazon“, kuria siekiama nutraukti niokojantį miškų kirtimą Amazonės atogrąžų miškuose. „Scandi“ influencerių mėgstamiausias „Baum Und Pferdgarten“, Londone įsikūrusi „Cinta“, „Herd“ ir „BITE Studios“ vykdo labdarą aplinkos išsaugojimui, o „Frame“ džinsinio audinio specialistai paskelbė bendradarbiavimo kolekciją su „Ellen MacArthur Foundation“.

Žemiau 11 prekės ženklų iniciatyvų, apie kurias reikia žinoti:

Bite Studios
„Šiuo metu tvarūs prekės ženklai turėtų vyrauti visur, kad padėtų paspartinti gamybos pokyčius, kuriuos mums taip reikia padaryti – dėl mūsų aplinkos ateities”, – anksčiau britams sakė „Bite Studios” įkūrėjas ir generalinis direktorius William Lundgren. Vogue. „Lite“ studija „Bite Studios“ įkūrė 2016 m. kartu su kūrybininkėmis Veronika Kant, Elliot Atkinson ir Suzanne Elvi, kurios yra įsikūrusios tarp Stokholmo ir Londono. Pastangų nereikalaujantis, nuožmiai modernus prekės ženklas nuo to laiko tapo mados redaktorių mėgstamiausiu – jo minimalistinė estetika buvo lyginama su Phoebe Philo.

DeMellier

Londone įsikūręs rankinių prekės ženklas „DeMellier“ – Irina Shayk – šių metų kovo mėnesį pradėjo savo iniciatyvą „7 moterys, 7 priežastys“. Įkūrėja Mireia Llusia-Lindh pakvietė kūrybininkus Angelą Fink, Oumayma Elboumeshouli, Fong Min Liao, Natasha Ndlovu, Tania Sarin ir Christie Tyler visiems bendrai kurti kolekciją remiant savo pasirinktą labdarą. Kaip ir visas DeMellier asortimentas, „Earth tote“ yra sukurtas tvariai ir etiškai: oda gaunama iš patikimos Italijos odų kombinato, o „ecru“ drobė gaminama Ispanijoje naudojant organinę medvilnę. Kiekviena rankinė yra rankų darbo DeMellier šeimos gamykloje, esančioje Ispanijos pietuose.

Baum Und Pferdgarten

Švenčiant Žemės dieną, „Scandi“ mados ženklas „Baum Und Pferdgarten“ paskelbė tvarią „Und Earth“ kolekciją- aštuonių dalių, verpiamų iš perdirbto poliesterio (pagaminto iš plastikinių butelių), organinės medvilnės ir perdirbto džinsinio audinio. Tęsdamas „Und Breathe“ leidimą, kuris buvo paleistas praėjusiais metais, prekės ženklas vėl palaikys „Green Transition Denmark“. Procentas pelno bus paaukotas organizacijai, priklausančiai „Švarus oras Europoje“. „Mes norime didinti informuotumą apie oro taršą, bet ir toliau sutelkti dėmesį į galimus sprendimus“, – sako kūrybiniai vadovai Rikke Baumgarten ir Helle Hestehave. „Žingsnis po žingsnio einame link tvaresnės mados industrijos“.

Herd

„Mūsų misija yra gaminti gražų, tvarų trikotažą, atgaivinti avių auginimo vilnos tradicijas Anglijoje ir tai daryti vietoje ir natūraliai“. Taip rašoma JK trikotažo specialisto Herd manifeste. Visa jo vilna yra kilusi iš Lankašyro ir Jorkšyro; prekės ženklas atsisako nuodingų cheminių medžiagų valant ir dažant savo gaminius, o užuot naudojęs kašmyrą ar merino gaminius, kurie abu išmeta didelį anglies dioksido kiekį, jis naudoja puikiausią „Bluefaced Leicester“ vilną. Šį mėnesį „Herd“ yra įsipareigojęs didinti sąmoningumą: jis pažadėjo 10 proc. natūraliai dažytų drabužių pardavimo remti atsinaujinantį žemės ūkį ir ūkininkus.

Stella McCartney

Stella McCartney atsidavimas tvarumui lydi ją visą gyvenimą. Per savo vardo prekės ženklą ji skatino naudoti medžiagas ir gamybos procesus, turinčius minimalų poveikį aplinkai, taip pat skatino bendradarbiavimo iniciatyvas su įvairiomis aplinkosaugos labdaros organizacijomis. Norėdami paminėti Žemės dieną ir savo prekės ženklo 20-metį, ji išleido kapsulę, skirtą palaikyti „Greenpeace“ kampaniją „Act For The Amazon“ – skubų raginimą imtis veiksmų siekiant užkirsti kelią miškų naikinimui Amazonės atogrąžų miškuose.

Mulberry

Šiemet sukanka 50 metų, kai Rogeris Saulius įkūrė pagrindinį rankinių ženklą „Mulberry“. Nuo kuklios pradžios, kai Saulius septyniasdešimtaisiais ant savo virtuvės stalo kūrė odinius aksesuarus, iki pagrindinio „Noughties It-bags“ tiekėjo, „Mulberry“ pristatė savo „Made To Last“ šedevrą. Jo darbuose yra šeši pagrindiniai ramsčiai: iniciatyva „nuo ūkio iki drabužių“, skatinanti skaidrumą; „žemiausios anglies odos“ kūrimas; tikslas iki 2035 m. pasiekti grynąjį anglies dvideginio išmetimą; prailginti „Mulberry“ produktų gyvenimą taisant ir restauruojant; „nusipirkti, perparduoti ir pakartotinai panaudoti“ „Mulberry“ rankines ir toliau įsipareigoti būti „Living Wage“ darbdaviu.

Frame

Londono įkvėptas, LA sukurtas prekės ženklas „Frame“, bendradarbiaudamas su „The Ellen MacArthur Foundation“, išleido projektą kartu su „Jeans Redesign“. Iniciatyva sukurta pagal daugiau nei 80 ekspertų nustatytą sistemą, nustatančią įvairius reikalavimus, užtikrinančius, kad kiekvienas kūrinys būtų pagamintas sąžiningomis darbo sąlygomis, atsižvelgiant į ilgaamžiškumą, medžiagų nekenksmingumą ir perdirbimą. Naująjį leidimą sudaro du džinsų stiliai ir džinsinis švarkas, pagaminti naudojant apskritus „ekologiškai ir socialiai atsakingus“ gamybos metodus. „Mes džiaugiamės galėdami dirbti su„ Frame “ šioje kolekcijoje ir kartu žengti būtinus tolimesnius veiksmus, kad mados pasaulis būtų prisidėjęs kuo mažiau prie taršos“, – sako Francois Souchet, „Make Fashion Circular“ vadovė Ellen MacArthur fonde.

Cinta

Spartūs Cinta megztiniai patraukė kylančio modelio Mia Regan ir aktorių Precious Mustapha bei Elisha Applebaum akį. Ypač populiarus buvo jos alyvinis „Alba“ mezginys, papuoštas gėlių motyvais, o dar vienas akį traukiantis kūrinys – žalioji „Leslie cardi“. Žemės dienai Cinta paaukojo 30 proc. pardavimų , būtent šiuos prekinius ženklus turinčias prekes labdaros organizacijai ,,Keep Britain Tidy’’, kurios tikslas- užkirsti kelią švaistymui ir šiukšlėms.

Paper London

Vykdydamas nuolatinį „Paper London“ įsipareigojimą siekti tvarumo, šis prekės ženklas pažadėjo pasodinti 10 mangrovių medžių, už kiekvieną balandžio 22 dieną parduotą plaukimo gaminį ir rems 5 kilogramus plastiko pašalinimo. Tai yra šuolis aukščiau po įprasto pasižadėjimo: pasodinti penkis medžius ir surinkti po vieną kilogramą plastiko už kiekvieną jo svetainėje įsigytą pirkinį.

Levi’s

„Turėtume pasinaudoti šiuo nepalankiu laikotarpiu, kad apmąstytume, ką padarėme, ir sutiktumėme kad šios aplinkybės galiausiai galėjo paliesti „teisingo dydžio“ industriją, kuriai trūko drąsos ar drausmės tinkamai valdyti savo perteklius“, – Paulius Dillingeris, viceprezidentas pasaulinių produktų naujovių „Levi Strauss & Co“, praėjusių metų birželį sakė „British Vogue“. Veiksmingi pokyčiai kurį laiką buvo pagrindinis prekės ženklo dėmesys, ir jis tikisi, kad jo nauja pavasario kampanija kartu su grotažyme #BuyBetterWearLonger paskatins vartotojus įvertinti savo apsipirkimo įpročius.

Superdry

Pagal 2021 m. Žemės dieną „Superdry“ paskelbė išleidusi savo pirmąją 100 proc. organinės medvilnės apatinių drabužių kolekciją. Dabar jos tinklalapyje galima įsigyti minkštų trumpikių, bralečių ir apatinių trikotažų. Iki 2030 m. Ji įsipareigojo tapti prekės ženklu, kuriame naudojama visiškai 100 proc. ekologiška medvilnė; įsipareigojusi remti ekologinį ūkininkavimą.

Tencel

„Tencel ™“ per savo pagrindinę įmonę „Lenzing“ pristatė socialinę kampaniją „#checkwhatsgood“, skirtą „atkurti pasitikėjimą“ ženklais, palaikančiais tvarią praktiką. Žyma skatina vartotojus rinktis labiau informuotai apsiperkant, taip pat reklamuoja „Tencel ™“ logotipą kaip „sąmoningo dizaino ženklą“. Kartu su socialiniu aspektu, prekės ženklas atidarė „eShop“ svetainę, skirtą išryškinti prekės ženklus, naudojančius „Tencel ™“ audinį – medžiagą, suktą iš tvariai gaunamos žaliavinės medienos, gaminamos taikant aplinką tausojančius uždaro ciklo procesus.