Už pasirodymus nėra nustatyto fiksuoto užmokesčio. Kai kurie prekių ženklai, remdamiesi tuo, esą pasirodymas naudingas pačiam modeliui, siūlo už darbą demonstruotus drabužius ar savo parduotuvių dovanų korteles.
Jeigu darbdavys ir modelis sutaria dėl pinigų, sumos skiriasi. Pasaulinio lygio prekių ženklo pristatymas įvertintas 800 – 1 000 JAV dolerių. Renginyje, kur modelis atlieka statisto vaidmenį, o žiūrovų būna mažiau negu per šou, apie 1 000 JAV dolerių.
Nepriklausomi, bet gerą reputaciją turintys prekių ženklai, gali sumokėti ir daugiau, ir mažiau: nuo 100 iki 2 500 JAV dolerių.
Straipsnio herojė už pasirodymą Niujorko mados savaitėje gavo 4 200 JAV dolerių, tačiau 400 JAV dolerių surijo „darbinės išlaidos“.