Paryžiaus mados savaitės metu surengtas rudens-žiemos sezono pristatymas, kurio tema tapo maisto prekių parduotuvė, savo mastu bei paliktu įspūdžiu beveik nurungė tai, dėl ko viskas ir ruošiama – pačią kolekciją.
Svečių kvietimuose matyti ryškūs užrašai „Prekybos centras“ leido nuspėti, kokios temos renginio šįkart galima tikėtis, tačiau tokio detalaus rezultato nesitikėjo niekas. Po stikliniu parodų rūmų stogu dizainerio Karlo Lagerfeldo komanda įrengė tikrą parduotuvę, kurios lentynose puikavosi per penkis šimtus specialiai šiam pristatymui sukurtų maisto bei buities prekių pakuočių. Žinoma, visų jų pavadinimai susiję su mados namai bei jų istorija. Pavyzdžiui, vyriškos prekės pavadintos Gabrielle Chanel mylimųjų vardais, o uogienė priminė dizainerės tetos istoriją.
Sukurtos parduotuvės erdvė ir tapo pristatymo podiumu. Tiksliau – scena, nes kiekviena pasirodžiusi manekenė atrodė tarsi apsipirkti atėjusi dama ir dėl to šou labiau priminė spektaklį.
Atitinkamą nuotaiką sukūrė ir patys drabužiai, kuriuos K. Lagerfeldas dedikavo patogiam gyvenimo būdui, kasdienei rutinai. Todėl iš klasikinių „Chanel“ audinių buvo sukurtos sportinio kostiumo interpretacijos (vietomis net tarsi sugadintos kandžių), pristatyti patogūs kiek per dideli paltai, tamprės, plastikinius maisto įpakavimus primenančios rankinės. Dizaineris sugalvojo sukurti net prekių krepšelius, kuriuos apjuosė tradicine mados namų grandinėle su odos juosta.
Nors kolekcijoje buvo gausu puikių tvido švarkelių, patogių lauko drabužių ryškiu pamušalu, spalvingų kokteilio suknelių, viskas buvo derinama su jau antrą sezoną ant „Chanel“ podiumo pristatomais bėgimo bateliais. Nuo aukštakulnių pavargusios paryžietės neabejotinai džiūgauja – spalvoti, gaminami rankomis bei puošti tvidu, jie puikiai atrodys ir didmiesčio gatvėse.
Pirminis šaltinis modelių agentūra