Šiam garsiam maudymosi kostiumėlių ženklui didelę įtaką daro Kubos ir Majamio stilius bei laisva dvasia. Kodėl? Jos kūrėjas – Lurdo „Luli“ Hanimianas – gimė Kuboje ir užaugo Majamyje. Luli ir Augusto Hanimian yra kūrybinės prekės ženklo, kuris kiekvieną sezoną išleidžia naują kolekciją, jėgos. Jie susipažino 1990 m., kai abu dirbo pas žinomą maudymosi kostiumėlių dizainerį. Kartu jie įgijo daug praktinės patirties mados ir maudymosi drabužių pramonėje. 2003 m. jie nusprendė sukurti savo prekės ženklą. Taip buvo įkurtas „Luli Fama“ maudymosi kostiumėlių prekės ženklas. Šių nuostabių kostiumėlių savybės yra glostantis ir išskirtinis dizainas. Kiekvienoje kolekcijoje yra ryškių spalvų, raštų ir spaudinių derinių. Lotynų kultūra Kuboje ir Majamyje atsispindi „Luli Famos” projektuose. Šis, laisvų dvasių duetas sukūrė stilių, kurio negalima palyginti su jokiu kitu. Visos moterys, nepaisant jų dydžio, jausis nuostabiai dėvėdamos „Luli Fama“ bikinio dugnus ir maudymosi viršutines dalis. Kiekviena kolekcija atspindi mados tendencijas, įkūnija Majamio ir Kubos stilių bei laisvą lotynišką dvasią.
Luli Fama Swimwear Fashion Show SS 2021
Tags: apranga, kolekcija, Luli Fama, mada, maudymosi kostiumėliai, merginos, naują, paplūdymis, vasara