Tarp simetrijos ir griežtumo rūbui suteikiančių linijų – dinamiški ir plastiški, greičiausiai iš tradicinės kinų dailės atkeliavę preciziškai ir subtiliai šviesiomis spalvomis nutapyti paukščiai, drugiai ir gėlės. Narvelyje uždarytos gamtos temos variacijos kartojasi visoje kolekcijoje, kol ją galiausiai uždaro suknelė, kurios juodos spalvos dekoras primena stambius narvo virbus.
Beveik priešingą filosofiją rytietiškos mados atžvilgiu pademonstravo ERDEM, kurie Tolimuosius Rytus atsargiai cituoja tik formos ir raštų požiūriu. Gaivios pastelinės spalvos kolekcijoje kontrastuoja su intensyviomis ir ryškiomis. Japonišku subtilumu dvelkiančių drabužių kirpimuose kai kada galima įžvelgti kimono motyvų, o raštuose skaisčiai švyti stilizuoti raudoni augalo žiedai simbolizuojantys sakuros žiedą.
EMILIO PUCCI, kaip ir HERMÈS kolekcijoje, esama ir gaminių, sekančių rytietiškąją tendenciją, ir beveik su ja nesusijusių. Tolimųjų Rytų, o tiksliau – Kinijos, estetika kolekcijoje interpretuota dvejopai. Dalis legendinių italų mados namų kūrinių – tai dinamiškos mozaikos, sukomponuotos iš skirtingų faktūrų ir tekstūrų bei spalvų ir raštų audinių. Ne mažiau įspūdinga kolekcijos dalis – rūbai, dekoruoti aukso spalvos siūlais išsiuvinėtais augaliniais bei animalistiniais kiniškais ornamentais. Pastarieji atsiranda ir ant lengvų juodos spalvos audinių tarsi auksinėmis dulkėmis nutapytų kiniško drakono etiudų pavidalu. Orientalistinės estetikos dvasia kolekcijoje taip pat įkūnyta ir šilkinių audinių naudojimu bei nuorodomis į tradicinį kinų apdarą hanfu.
Daugiau informacijos rasite modelių agentūra