„Victoria’s Secret“ pristatė seksualumu trykštančią kolekciją

Topmodeliai su auksiniais sparnais ir deimantais puoštomis liemenėlėmis antradienį grakščiai žingsniavo Londono podiumu ir tai buvo pirmas „Victoria’s Secret“ metinis apatinių drabužių šou, surengtas Didžiosios Britanijos sostinėje.

Tik antrą kartą nuo 1995 metų šou buvo surengtas ne Jungtinėse Valstijose. Renginys prasidėjo efektinga nata – „angelų“ pasirodymu vilkint baltai ir su auksiniais sparnais.

Britų dainininkas ir dainų kūrėjas Edas Sheeranas scenoje atliko savo hitą „Thinking Out Loud“, modeliams ant podiumo demonstruojant spalvingus drabužėlius, įkvėptus egzotiškų pasaulio vietų.

Per šou, kuris, pasak rinkodaros direktoriaus E.Razeko, Paryžių nukonkuravo mados ir muzikos „susiliejimu“, taip pat dainavo JAV superžvaigždės Taylor Swift ir Ariana Grande.

„Šis šou yra žiūrimas 192 šalyse, jį žiūri 500 mln. žmonių. Tai visiškai unikalu šioje industrijoje. Niekas nedaro to, ką darome mes“, – sakė jis.

A.Lima ir kita brazilė Alessandra Ambrosio pademonstravo liemenėles „Fantasy Bra“, kurias sukūrė juvelyrai „Mouawad“ ir kurių kiekvieną puošė 16 tūkst. brangakmenių, tarp jų – deimantai, rubinai ir safyrai, verti 2 mln. dolerių.

T.Swift, vilkėdama rausvos ir juodos spalvų negližė, atliko savo dainą „Blank Space“. Ta šou dalis buvo įkvėpta sapnų ir išpuošta perlamutru švytinčiais balionais.

Ketvirtą šou dalį, skirtą kasdieniškesnei, į studentes orientuotai kompanijos linijai PINK, vedė A.Grande, o manekenės buvo papuoštos leopardo kailio raštais ir ryškiomis spalvomis.

Tada airių muzikantas Hozieras atliko savo debiutinį hitą „Take Me to Church“, modeliams su blyškiai žaliais ir rausvais drabužėliais, ir su perregimais fėjų sparnais žingsniuojant magišką nuotaiką sukūrusioje baltų medžių ir rudeninių lapų apsuptyje.

Vėliau T.Swift grįžo į sceną užbaigti šou juodos ir baltos spalvų pasirodymu, „angelams“ tuo tarpu demonstruojant keliaraiščių ir kojinių komplektus.

Tarp 47 kompanijos atrinktų „angelų“ buvo Candice Swanepoel, Behati Prinsloo , Doutzen Kroes ir Karlie Kloss, kuri ant podiumo buvo išėjusi su 18 karatų aukso sparnais.

1977 metais įkurta ir 1 tūkst. parduotuvių JAV turinti „Victoria’s Secret“ yra lyderė rinkoje ir pernai iš pardavimo uždirbo 6,68 mlrd. dolerių.

Anglijos rinkoje ji yra nuo 2005-ųjų, o pagrindinė iš 15 jos parduotuvių šioje šalyje yra Londono Bondo gatvėje.

Tačiau šis prašmatnus prekės ženklas patinka ne visiems. Trys britų studentai socialinėje žiniasklaidoje vadovavo sėkmingai kampanijai, kuri anksčiau šį mėnesį privertė kompaniją pakeisti reklamas su manekenėmis, demonstravusiomis naujas liemenėles „Body“ („Kūnas“), ir su šūkiu „Tobulas „Body““. Dabar šios reklamos skelbia: „Kūnas kiekvienam kūnui“. Tačiau E.Razekas tą kontroversiją pavadino „absurdiška“ ir sakė, kad kompanija niekada neketino pateikti „vienintelio tobulo kūno pasaulyje pavyzdžio“. Pavadinęs manekenes „sveikomis“ ir „pasitikinčiomis“, E.Razekas sakė, jog tos, kurios pasirodė šou, yra „tikrai mielos moterys“, kurios nepaklūsta stereotipams.„Tuščio supermodelio, kuris niekada nevalgo ir tik rūpinasi dėl to, kaip atrodo, įvaizdis tikrai nėra mūsų merginų įvaizdis“, – sakė jis.

Švedų manekenė Elsa Hosk sakė, kad šiam šou, kuris padėjo įsibėgėti kelių garsių supermodelių karjeroms, rengėsi „daugybe skirtingų treniruočių“, tarp jų – baleto ir bokso deriniu.

„Tai vienas didžiausių šou, kuriuose gali eiti kaip modelis, – prieš renginį sakė ji. – Tai tokia garbė modeliui – eiti per šį šou, vien todėl, kad tai mums didžiulė reklama“.

Daugiau naujienų https://www.facebook.com/icemodelsmilanatstovybe?ref=hl