Išskirtinis Marilyn požiūris į gyvenimą užfiksuotas ir Džordžo Barriso nuotraukose, darytose 1962–aisiais metais. Vienoje jų Marilyn dėvi norvegiško stiliaus vyrišką megztinį, su juo braido vandenyje – galva atlošta, tarsi girdisi juokas, plaukai plaikstosi vėjyje. Kitame kadre – Marilyn, susisupusi į antklodę, sėdi ant smėlio.
„Max Mara“ mados namų rudens-žiemos 2015/2016 kolekcija dedikuota drabužiams, kurie būtų švelnūs tarsi antklodė ir patogūs tarsi Marilyn dėvėtas megztinis. Mados namų vizitine kortele tapę paltai šį sezoną dėvimi juos susiaučiant tarsi prabangią šiltą antklodę. Daug dėmesio skirta ir Marilyn mėgtiems kiek vyriškesnio stiliaus drabužiams: „bomber“ švarkeliams, klasikiniams paltams, puspalčiams, džemperiams. Jie kurti naudojant kupranugario, alpakos vilnas, kašmyrą, dygsniuotą šilką. Be abejo, kolekcijoje galima išvysti ir Marilyn klasika tapusias lengvas šilko sukneles, pieštuko formos sijonus. Dauguma siluetų kontrastingi – arba labai aptempiantys kūną, arba išdidinti.
Kupranugario, smėlio, dramblio kaulo spalvos primena nuotraukas iš paplūdimio. Kolekciją papildo saulės išbalinti rožiniai, geltoni, žali, mėlyni atspalviai, padengę kašmyro megztinius, tvidą, alpaką ir net kailius, kuriais buvo dekoruoti paltai.
Tylią prabangą atspindi „The Hollywood“ rankinė, pagaminta iš ponio arba veršiuko odos. Jos užsegimas subtilus ir diskretiškas, o naujausią rankinės versiją galima nešioti ir kaip kuprinę.
Kolekcijoje tarp avalynės sušmėžuoja aukštakulniai bateliai, papuošti ponio kailiu ir blizgučiais. Be abejo, netrūko ir įspiriamų „loafer“ tipo batų, kokius mėgo ir Marilyn. Lygiapadžiai batai, pasteliniai skaitymo akiniai – tai derinys, kuris rodo protą, seksualumą ir modernumą vienu metu.
Pagrindinis straipsnio šaltinis modelių agentūra.