Čia buvo keistai balansuojama tarp minimalizmo ir siurrealizmo, kurį reprezentavo spalvingi vaisius ir nuogo kūno dalis vaizduojantys raštai, kurie kontrastuoja su klasikiniais palaidinių ir kelnių kirpimais. Į visa tai įvedus septyniasdešimtųjų sportinės aprangos elementus, neoninį koloritą bei militaristinius elementus chaotiška įtampa dar labiau sustiprėja, kol galiausiai baigiasi apie kūną apvynioto rankšluosčio formos suknele. Taigi Jonny Johansson pavasario mūza galiausiai lieka praktiškai neapsirengusi. Viena vertus, tai puikiai atspindi bendrą šiandieninės mados akligatvį – stiliai maišomi tol, kol galiausiai nebelieka, kuo rengtis. Kita vertus, provokacija ir parodija šiuo atveju, nors ir sukelia trumpalaikę intrigą, vargu, ar turi kokią nors praktinę prasmę.
Daugiau informacijos rasite apsilankę https://www.facebook.com/icemodelsmilanatstovybe?ref=hl