Milano mados savaitės idealu galima laikyti stiprų, savimi patikintį ir kūnui puoselėti ne mažiau dėmesio nei drabužiams skiriantį vyrą, o Paryžiaus kūrėjų herojus dažniausiai pasižymi kiek jautresne meniška prigimtimi. Jis lieknas, iš rankų nepaleidžia šiuolaikinių rašytojų knygų ir, priešingai nei trijų dalių kostiumus dievinantis italas, net nesistengdamas derinti drabužių atrodo žavingai.
Pristatę 2015-ųjų pavasariui bei vasarai skirtas drabužių kolekcijas Paryžiuje įsikūrę mados namai pamiršo keletą sezonų vyravusį griežtą minimalizmą ir pasirinko stereotipinį paryžiečio įvaizdį. Standų kareiviško stiliaus žieminį paltą ir ilgaaulius madingas vyras pavasarį iškeis į lengvo audinio laisvas kelnes, margintus šilkinius marškinius ir žinoma kiek didoką natūralaus pluošto švarką.
Ateinančio sezono herojus nebijos parodyti, kad kai kurias jo garderobo detales įkvėpė paprastai moteriškais laikomi audiniai, atspalviai, kirpimo stilius, todėl jis drąsiai pabrėš liemenį, rinksis netradicinius spalvų derinius, įvaizdį papildys originaliais, tačiau subtiliais aksesuarais.
Būtent jausmingas ir net kiek moteriškas motyvas buvo pastebimas belgo Drieso van Noteno kolekcijoje, įkvėptoje baleto šokėjų kostiumų. Dizaineris klientams pasiūlė ne vieną klasikinį siluetą, tačiau jie buvo sukurti iš itin plonų lengvų audinių, kai kurie drabužiai atrodė tarsi nebaigti ir švelniai pabrėžiantys vyrišką figūrą.
Panašiai pasirinko ir mados namai „Lanvin“. Jie nepabūgo eksperimentuoti su aštuntojo dešimtmečio stiliaus siluetais, blizgiais audiniais. Nors kolekcijoje netrūko minimalistinių sportinių detalių, „Lanvin“ modelių išvaizdą sušvelnino kaklą puošiančios skarelės, daugelį drabužių dabinantys spindinčio šilko intarpai. Panašus ir mados namų „Louis Vuitton“ pasirinkimas jų šilkinius drabužius įkvėpė indiškos tradicijos.
Emocijos tapo kito belgų dizainerio – Rafo Simonso kolekcijos ašimi. Jo modeliai vilkėjo minimalistinių siluetų drabužius: paltus, švarkus, prigludusius megztinius, kurie buvo arba išskirtinai tamsių spalvų, arba žvilgsnį traukiančių ryškių žalių, mėlynų, raudonų atspalvių. Išskirtine pristatymo detale tapo drabužius papuošusios paties dizainerio nuotraukos. Beje, per šį ir kelis kitus pristatymus podiumu žengė ir lietuvis modelis Almantas Petkūnas.
Griežtoms linijoms bei šiaurietiškai stilistikai ištikimi liko mados namai „Dior Homme“. Jų kolekcijoje vyravo įprastas kostiumo siluetas bei gausybė skirtingų mėlynų atspalvių. Žaismingumo drabužiams suteikė modernaus meno įkvėpti spalvingi audinių marginimai. Panašiai savo kolekciją pagyvino ir mados namai „Givenchy“: išlaikė urbanistinį ir sportišką įvaizdį, tačiau atsisakė agresyvių ryškių spalvų, postmodernistinio stiliaus. Šįkart jų kolekcija buvo subtili, tik vietomis marginta baltų gėlių ornamentais.
Paryžiaus vyrų mados savaitę pabaigė „Saint Laurent“ kolekcijos pristatymas, skirtas roko muzikai ir šio žanro legendoms. Kritikai juokavo, kad ant podiumo buvo galima išvysti visus vyriško stiliaus dievus, pradedant Jimi Hendrixu ir baigiant Micku Jaggeriu, – modeliai puikavosi ne tik siaurėjančiomis kelnėmis bei madingais Čelsio „Chelsea“ tipo batais, bet ir verstos odos liemenėmis, laisvais margintais marškiniais, spindinčiais švarkais.
Daugiau skaitykite modelių agentūra