Taigi kurdamas 2015 m. pavasario kolekciją dizaineris turėjo du potencialius kelius: toliau tęsti kompromisinę taktiką ir palaipsniui tolti nuo istorijos arba iškart atmesti visus įmanomus kanonus ir įvesti savo – modernią ir jaunatvišką – diktatūrą.
Tačiau pasirodo, jog laužyti kadaise išmoktas taisykles gali būti itin sudėtinga. Kitu atveju tai tegali būti maištas vardan maišto, nepasiūlantis jokios racionalios išeities. Būtent tokioje situacijoje atsidūrė A. Wang vedini Balenciaga mados namai, mat ateinančio pavasario kolekcija neturi daug bendra nei su klasikine Balenciaga estetika, nei su tuo, kaip iki šiol suvokėme A. Wang dizaino principus.
Įvairovė, inovatyvumas, drąsa, nepriekaištinga technika – savybės, kuriomis iki šiol pasižymėjo A. Wang kolekcijos – Balenciaga atveju liko užmarštyje. Monotoniškai besikartojantis marškinėlių motyvas, moteriškas formas ignoruojantys dviejų dimensijų siluetai, pernelyg stangrūs odiniai ansambliai, gluminančiai saldus kokteilinių suknių dekoras… Sunku patikėti, jog legendinių mados namų kolekcija tapo panaši veikiau į dizainerio, imančio pavyzdį iš A. Wang, tačiau neturinčio savitų idėjų, bandymus.
Žinoma, elegancija ir technika išsiskiriančius kelnių kostiumus, švarkus ar kai kurias suknias nesunku įsivaizduoti geriausiai besirengiančiųjų sąrašuose. Tačiau nepaisant to Balenciaga pavasario kolekcija paskęsta šį sezoną itin stipriame Paryžiaus mados savaitės kontekste.
Daugiau informacijos ieškokite apsilankę https://www.facebook.com/icemodelsmilanatstovybe?ref=hl