Tačiau yra nemažai pavyzdžių, kurie prieštarauja šiai teorijai. Pavyzdžiui, modelis Kate Moss – yra tikra ikona kaip kalbama apie žemo ūgio modelius.
Be žymaus modelio Kate Moss, daugybė žemo ūgio įžymybių, kurie yra dar ir modeliai,
dalyvauja tiek reklamos kompanijose, tiek mados pasirodymuose. Christina Aguilera, Scarlett Johansson, ir Beyonce taip pat yra vienos iš pavyzdžių, paneigiančių įsisenėjusią mados pramonės teoriją. Mados pramonei žemi modeliai tiek pat reikalingi kiek ir aukšti, tik paskirstymas jų būna nevienodas. Akivaizdu, kad įžymybės – modeliai stipriai skiriasi nuo įprastų modelių. Įžymybės tampa modeliais vos per vieną naktį. Jiems nereikia pasirašinėti sutarčių su modelių agentūromis, darytis savo portfolio, jie tiesiog tampa modeliais, nes yra įžymūs. Todėl jų ūgis gal ir neturi tokios didelės reikšmės.
Kad ir kaip mados pramonė mylėtų aukštus modelius, tačiau, jeigu jiems tektų rinktis tarp žemos įžymybės ir aukšto modelio, jie net nesudvejodami rinktųsi įžymybę tiek kompanijos reklamai, tiek mados pasirodymui. Nes žinomas veidas, vardas ir statusas – lengvai parduos produktą ar paslaugą.
Kol kas ant podiumo dažniausiai yra matomi aukšti modeliai. Tačiau kartais podiumu praeinant galima pamatyti ir žemo ūgio modelius, tačiau nereikia apsigauti – tai įžymybės, kurios buvo pakviestos tik dėl savo žinomumo ir populiarumo. Viskas gerai, kad kartais mados pasaulyje padaromos tokios išimtys, tačiau jos galėtų būti daromos ne tik įžymybėms.
Neleiskite, kad ūgio barjeras sustabdytų Jus nuo modelio karjeros. Nors šansų kol kas ir nėra daug, kad žemaūgiai modeliai bus tokie pat pageidaujami mados pasirodymuose kaip aukštaūgiai, tačiau vilties prarasti nereikia, galbūt ateityje padaugės tokių kaip Kate Moss ir mados nusistovėjusios teorijos ims keistis.