Prancūzijos sostinėje vykusioje mados savaitėje dominavo edgy stiliaus aspektus interpretuojančios kolekcijos. Vienas tokių pasirodymų – Jean Paul Gaultier,čia buvo juntamos avangardinio futurizmo idėjos bei teatrališkumo užuomazgos, kurių sąjungą makiažo meistras Lloyd Simmonds apibūdino „couture punk“.
Urbanistiniu ekspresionizmu nustebinoChristian Dior pasirodymas, kuriame pristatyta šokiruojanti – mėlyno atspalvio žėrinčių šešėlių, grafinėje formoje atspindinčių katės įvaizdžio fragmentus – akių makiažo tendencija. Chanel pasirodyme atsiskleidė įvairiaspalvė tonų gama – akių šešėlių spalvos svyravo nuo oranžinių, rožinių, salotų žalios iki tamsiai raudonų, sidabrinių, blukintos melsvos atspalvių. Ekspresyvus akių makiažas pabrėžtas išryškinant modelių antakius.
Šviesių atspalvių, rausvų ir rusvų pustonių, akių šešėliai dominavo Celine pasirodyme. Aukso tonai akių makiaže pastebėti Louis Vuitton kolekcijos pristatyme, tačiau taip pat pristatyta tik blakstienų tušu pabrėžtų akių kryptis.
Ekstremalia punk estetika nustebino Alexander McQueen pasirodymas, kurio įkvėpimo šaltiniu tapo gamta ir… pelėdos akys – atspindėtas laukinis grožis, persmelktas futurizmo, nekaltumo bei romantikos. Alexander McQueen modeliai scenoje pasirodė su plunksninėmis blakstienomis.
Intensyvus akių makiažas, naudojant tamsius tonus, sukurtas Lanvin podiumo pasirodymui. Taip pat pristatyta dirbtinių blakstienų (ant išorinio kampo iki vidurio, siekiant natūralumo įspūdžio) tendencija. Rock‘n‘roll motyvai ir klasikinis retro – sąjunga atsiskleidusi Saint Laurent kolekcijos pristatyme – išryškėjo juodų šešėlių (katės akių makiažo interpretacija), intensyvaus akių kontūro ir ryškių blakstienų kryptis. Katės akių stiliaus variacija taip pat pastebėta Givenchy pasirodyme.
Dramatizmo vengė Balenciaga – mados namų reprezentuojamas santūrumas atsiskleidė ramiais tonais ir natūralumo įspūdį kuriančiu makiažu. Isabel Marant minimalizmo koncepcija buvo paremta Prancūzijos moterų grožio samprata, o Stella Mccartney pasirodyme, siekiant nuosaikumo bei tikrumo, naudotas rudas blakstienų tušas. Natūralumo kryptį pasirinko ir Balmain. „Safario deivė“, užkulisiuose kalbėjo visažistas, kūręs Balmain modelių makiažą, Tom Pecheux.
Šukuosenų departamente, Paryžiaus mados savaitėje, netikėtais ir ekscentriškais formavimo sprendimais, kuriant uodegėles, nustebino Chanel (į plaukus įrišti skirtingos tekstūros audiniai) beiValentino, pastarieji mados namai, įgyvendindami dalimis suskirstytos uodegėlės viziją, įkvėpimo sėmėsi iš 60 – tųjų pabaigos ir 70 – tųjų pradžios laikotarpių. Futurizmo motyvai Jean Paul Gaultier pasirodyme atsiskleidė ne tik makiažo tematikoje, bet ir pristatant šukuosenas – vyravo aukštai užkelti, įmantriai susukti kuodeliai. Balmain pristatė natūralumo įspūdį kuriančias, prigludusias uodegėles, o Christian Dior modeliai podiumu žengė glotniomis palaidų plaukų šukuosenomis. Santūrias, suglostytas šukuosenas taip pat pristatė Balenciaga, o Lanvin ir Celinemados namų kuodeliai buvo sukurti remiantis „šlapio efekto“ principu. Pintų plaukų tendenciją pristatė Givenchy ir Alexander McQueen, o Stella Mccartney bei Louis Vuitton pristatė natūraliai atrodančias palaidų plaukų šukuosenas.
Praskriejusioje mados savaitėje atsiskleidęs maištas ir dramatizmas, apsuptas punk bei avangardo vizijų, neprarado saiko pojūčio. Didžiausias dėmesys skirtas klasikinio katės akių makiažo modernizacijai. Taip pat dominavo natūraliai atrodanti veido oda bei vyravo tankūs, pabrėžti antakiai.
Daugiau informacijos ieškokite modelių agentūra