Žinojimas kaip perteikti emocijas į nuotraukas yra labai svarbu modeliavime, nes modelio darbas yra parduoti produktą, idėją, atstovauti kompanijos prekinį ženklą. Ir tam, kad bet kokia kaina įtikinti klientą nusipirkti tą produktą ar paslaugą, modelis turi įdėti visas savo pastangas. Kas gi norėtų pirkti sausų dribsnių pusryčių, jeigu ant dėžutės modelio veido išraiška būtų tokia, kad norėtųsi juos išspjauti.
Reklamos modelius galima sulyginti su aktoriais. Nes priklausomai nuo to, kokio pobūdžio bus fotosesiją, reklamos modeliai turi įsijausti į tam tikrą charakterį, nuotaiką, vaidmenį. Paprastai fotografas arba prodiuseris prieš fotosesiją duoda modeliui scenarijų su situacija, kurią modelis turės suvaidinti pozuojant. Taip pat pataria kaip modelis kai kuriose situacijose turės reaguoti, kokias emocijas skleisti. Labai svarbu įsiklausyti į prodiuserio žodžius, nes, jeigu nepavyks įsijausti į vaidmenį fotosesijos metu, tuomet fotosesija greičiausiai bus laikoma nepavykusia, ir modelis nesulauks daugiau skambučio iš šio kliento.
Reklamos modeliams ne iš karto pavyksta įvaldyti savo veido išraiškas. Tai užtrunka nemažai laiko, kol jos tampa stabilios ir profesionalios. Mokinantis veido išraiškų, modeliui reikėtų išeiti iš savo komforto zonos ir nebijoti atrodyti kvailai.
Kad fotosesijos nuotraukose neatrodyti negražiai su tam tikrom veido išraiškom, prieš tai reikėtų pasirepetuoti namie prieš veidrodį. Žinoma, ne iš karto išeis pasipraktikavus prieš veidrodį, fotosesijoje atsiminti tiksliai kaip buvo pozuojama prieš veidrodį, tačiau kuo daugiau praktikos, tuo daugiau šansų tiksliau atsiminti ir išmokti įvairesnių veido išraiškų. Kai kurie modeliai tai įsisavina greičiau, kiti – šiek tiek lėčiau, tačiau dėl to nėra ko nerimauti. Veido išraiškų išmokstama su laiku, daug treniruojantis, niekas nesitiki, kad jos bus išmokstamos per vieną naktį.
Reklamos modelis turėtų taip įsijausti į fotosesiją, kad iš šalies žiūrint, turėtų atrodyti, jog fotografas fotografuoja realią situaciją, emociją, realų veiksmą, kuris vyksta realiu laiku.