L. Salasevičius: norite būti stilingiausios? Sukurkite įvaizdį „vau!“

„Stebėjau komandų išlydėtuves. Daugiau kaip tūkstantis moterų laukia renginio pradžios, jaudinasi, seka laiką. Tas azartas, jaudulys, sutelktumas tikrai nepamirštamas. Moterys ruošiasi, dar iki renginio renka komandas, derina aprangą. Ir štai – ilgai laukta starto diena – milžiniškas emocijų pliūpsnis“, – įspūdžiais dalijosi mados namų „Madam pareis vėliau…“ įkūrėjas.

Anot Liutauro, komandų aprangos stilių jis atidžiau apžiūrėjo nuotraukose, mat fiziškai būtų neįmanoma visų ekipažų apžiūrėti prie starto. Jis pastebėjo, kad šiemet ralyje dominavo rožiniai perukai, odinės striukės ir timpos.

„Iš pradžių net galvojau, kad tai vis ta pati komanda. Paskui supratau, kad tai toks savotiškas „trendas“. Visgi, manau, kas kartojasi – neoriginalu ir nesukuria įspūdžio. Aš visuomet ieškau kažko nematyto, tad rinkdamas stilingiausią komandą vadovavausi pirmu įspūdžiu“, – sako L. Salasevičius.

Drabužių dizaineris teigė, kad vertino bendrą komandos įvaizdį ir dermę: idėją, pavadinimą, išpildymą, automobilio apipavidalinimą. Jo dėmesį patraukė merginos su plunksnomis ant blakstienų, originaliai atrodė kai kurie makiažo sprendimai, ralio tema apsirengę ekipažai, merginos su kombinezonais.

„Nebuvo lengva. Žiūrėk, viena kokia nors detalė dėmesį patraukė, užkabino, o bendros dermės ar stiliaus išbaigtumo – nėra. Prisipažinsiu, kad policijos pareigūnės atrodė geriausiai, nes tai buvo vieninteliai ekipažai, kurie atitiko viską: pavadinimas, apranga ir automobilis derėjo tarpusavyje. Panašiai taip turėtų atrodyti ekipažai, norintys varžytis dėl stilingiausiojo titulo“, – pastebėjo Liutauras.

Šių metų „Moterų ralio“ idėja buvo lietuvybė, tad stilistas vertino ir tai, kaip moterys atliko šią užduotį. Čia Liutauras gan griežtas – jo nuomone merginos neišnaudojo įdomios galimybės pasirodyti įspūdingai.

„Treningais, kasomis ir tautine juostele manęs nepapirksi. Norėjau įspūdžio, unikalumo, tokio „vau!“, tad to ir ieškojau. Komanda, kurią išrinkau, man buvo tikrai įdomiausia – merginos buvo ryškios, su šalmais ant galvos ir didžiuliu elektriniu pjūklu rankose. Jų idėja buvo labai aiški – jos atstovavo savo įmonę. Apranga buvo išbaigta nuo galvos iki aukštakulnių batelių“, – pabrėžė Liutauras.

Įdomiomis dizaineris pavadino ir chalatais apsirengusias vienos sanatorijos merginas. Jis pabrėžė, kad šiemet ši tema jau kartojosi, tad nebebuvo pirmo įspūdžio efekto. Svarbiausias Liutauro patarimas – nepatingėti paieškoti originalumo, kuris kurtų įspūdį. Stilistas pastebėjo, kad reikia nepamiršti prie aprangos derinti ir automobilio markę.

„Labai gražu, kai komandos susikuria vieningą uniformą, tuomet matyti jų sutelktumas, organizuotumas, ryžtas. Dermė turi būti visame kame: pavadinimas, idėja, ką norite pasakyti pavadinimu, tada – rūbas. Įspūdingai atrodė komanda, kurios narės važiavo apsirengę geltonai juodais latekso kombinezonais. Matyti, kad aprangą jos siuvosi, derino modelius – sijoną, šortus, kelnes ar kombinezoną. Deja, negalėjau jų rinkti“, – teigia jis.

Liutauras pabrėžia, kad ralyje labai svarbus aprangos patogumas, juk moterims reikia nemažai ištvermės atliekant įvairias užduotis: lipant, čiuožiant, šokinėjant, bėgant. Tad pūstas ilgas sijonas, jo manymu, tokiam lakstymui netiks. Žinoma, prie foto sienelės reikia efekto. Juk laikytis renginio organizatorių nustatyto aprangos kodo – privalu: ar tai būtų kokteilių vakarėlis, ar varžybos.

„Komanda, kurią išrinkau, juk nebėgiojo su šalmais ir elektriniu pjūklu, bet prie foto sienelės jos atrodė įspūdingai ir tikrai pasiekė norimą efektą. Nusiėmę aksesuarus, merginos liko apsirengę ryškiomis palaidinėmis ir juodais džinsais. Apdovanojimų vakarui jos persirengė, į koncertą atėjo vėl kaip tikra komanda, vieningos – dėvėdamos baltais marškinėliais ir juodais džinsais“, – favoritėms negailėjo pagyrų Liutauras.

Ruošiantis kitiems metams stilistas pataria merginoms paieškoti aprangos detalių, kurios būtų efektingos (perukas, akiniai, aksesuaro detalė). Nusiėmus jas, galima būtų patogiai dalyvauti ralyje. Jis įsitikinęs, kad tokios detalių paieškos nereikalauja nei daug investicijų, nei daug laiko tik – kūrybos ir fantazijos.

„Sukurk idėją, pakartok ją ant savęs ir ant automobilio. Yra daugybė priemonių, kaip tai padaryti: lipdukai, aplikacijos. Logotipą ar pavadinimą užsidėti ant aprangos tikrai daug nekainuoja. Net kičą reikia mokėti padaryti, tad geriau „nesivelti“ į tai. Mano manymu, geriau yra pasidaryti paprastus marškinėlius su logotipu ir vengti išeiti į lankas“, – dalijo patarimus Liutauras.

„Madam pareis vėliau…“ įkūrėjas pabrėžė, kad labai didžiuojuosi ne tik savo mados namų komanda, dalyvavusia „Moterų ralyje“, bet ir visomis moterimis ir merginomis, kad jos tokios aktyvios ir ištvermingos.

„Labai palaikau šį renginį ir džiaugiuosi, kad vis daugiau moterų jame dalyvauja. Linkiu, kad komandos kitais metais ruošdamosi „Moterų raliui“ pasiieškotų idėjų, tarkime, internete, skirtų daugiau laiko kūrybiškam išpildymui ir tikrai sukurti tą efektingą „vau!“, – sakė Liutauras Salasevičius.

Apie „Moterų ralį“

 Nuotaikingas automobilių sporto renginys „Moterų ralis“ Lietuvoje organizuojamas nuo 2015 metų. Tai analogo Lietuvoje neturintis masiškiausias renginys „ant ratų“, skirtas tik moterims. Vos gimęs „Moterų ralis“ sulaukė gausaus dalyvių skaičiaus ir tapo vienu laukiamiausių aktyvių moterų laisvalaikio renginiu.

„Moterų ralio“ vienas tikslų – vairavimo kultūros ir saugumo kelyje didinimas. Ralio varžybos vyksta pagal Kelių eismo taisykles, čia svarbiausia skubėti lėtai ir tiesiog gerai praleisti laiką. Kelių šimtų kilometrų trasoje ralio dalyvių laukia ypatingas kraštovaizdis, daugybė lankytinų objektų, įdomūs keliai, linksmos ir sportiškos užduotys. Dalyvaudamos varžybose moterys įgauna daugiau vairavimo, orientavimosi kelyje patirties.

2017 metais užfiksuotas Lietuvos rekordas – „Masiškiausias moterų sporto automobiliais renginys“ (273 ekipažai, kuriuos sudarė 1 064 moterys). 2018 m. ralyje dalyvavo 1250 moterų, 320 ekipažų.