Pavyzdžiui, Christopher Kane, pasirinkdamas intensyviai pabrėžti modelių antakius, švelnų bei minimalistinį įvaizdį papildė unikalia griežtumo detale. Panašią kryptį pasirinko ir Mary Katrantzou – romantiškam makiažo stiliui oponavo netikėta modernistinė akių puošyba. Neįprastą „vakarėlių merginos“ įvaizdį, akcentuojantį minimalistinio urbanizmo sampratą, reprezentavo JW Anderson – pristatyta natūraliai atrodančios veido odos tendencija bei blukintų antakių idėja.
Ekstremalią grožio kryptį rinkosi mados namai Giles. Dominavo gotikinio žavesio koncepcija. Pristatytos porcelianinės odos bei juodų lūpų dažų tendencijos. Intensyvių lūpų tendencija dominavo Julien Macdonald (burgundiško vyno tonai) pasirodyme. Niūresnė spalvinė paletė taip pat atgijo Paul Smith kolekcijos pristatyme. Makiažo meistrai ieškojo balanso tarp moteriško ir vyriško pradų. Kaip ir Christopher Kane, Paul Smith akcentavo intensyvių antakių žavesį bei pristatė tamsiais akių šešėliais bei juodu pieštuku pabrėžtų akių tendenciją. Panašiai idealų grožį įsivaizdavo ir mados namai Erdem – ryškūs antakiai, juodas akių pieštukas… bei nuosaikus veido kontūravimas. Erdem modelių makiažą kūrusi Val Garland užkulisiuose teigė, jog tai elegantiško makiažo stiliaus variacija, o tiksliau – prabangą dievinančios italų oligarchės, išgyvenančios sunkius laikus, įvaizdis. Topshop Unique grožio teorija taip pat tapo išryškinti skruostikauliai bei griežti antakiai. Santūresnė pastarojo makiažo stiliaus koncepcija vyravo Jonathan Saunders ir Michael Van Der Ham pasirodymuose.
Burberry Prorsum ekspresyvumą atskleidė lyrizmo bei modernizmo samplaikoje. Pristatytas šiuolaikiškas padūmavusių akių makiažas (tamsūs tonai), kuriantis jausmingumo bei romantizmo pojūtį. Vivienne Westwood Red Label dramatizmas atgijo ryškiuose raudonuose ir juodose tonuose, netikėtais potėpiais papuošusiuose modelių veidus.
Londono mados savaitėje pristatytose šukuosenų tendencijose vyravo santūrumo ir sportiškumo vizija. Daugelis mados namų pasirinko įvairias kuodelių variacijas (Giles, Michael Van Der Ham, JW Anderson). Paul Smith reprezentavo glotnių, „sportinių“ uodegėlių idėją, o Erdem žemai surištos uodegėlės įgavo prabangos atspindį, nes priekyje plaukai buvo iškelti, sukuriant šoninių kirpčiukų efektą. Taip pat vyravo palaidų plaukų kryptys. Pavyzdžiui, Christopher Kane modeliai į sceną žengė reprezentuodami lygių palaidų plaukų tendenciją (sklastymas per vidurį), o Burberry Prorsum pasirodyme tvyrojo universalumo nuotaikos – pastebėtos tiesių plaukų šukuosenos bei lengvai banguoti, effortless, stiliai.
Praskriejusi mados savaitė neužmiršo natūralaus grožio bei minimalizmo koncepcijos, tačiau nuosaikiems įvaizdžiams suteikė dalelę maišto, kad būtų sukurti novatoriški makiažo stiliai.
Straipsnio pagrindinis šaltinis modelių agentūra