Mados namai „Valentino“ keliasi į Šanchajų?

Valentino“ vadovas Stefano Sassi teigia, kad šis įvykis yra itin reikšmingas mados namams, nes klientai iš Kinijos, kurių sparčiai daugėja, jiems yra labai svarbūs: „Jie nusipelnė atskiro kolekcijos pristatymo. Ir ne tos kolekcijos, kuri jau buvo parodyta Paryžiuje, o sukurtos specialiai pristatymui čia.“

Pirmąją savo parduotuvę Kinijoje mados namai atidarė 2007 metais, šiuo metu šalyje jų yra 18, o kitais metais planuojama atidaryti dar penkias. Pasak S. Sassi, 2015 metais pardavimai Kinijoje ir Honkonge sudarys apie 30 proc. „Valentino“ metinių pajamų.

Naujoji mados namų kolekcija, sukurta specialiai klientams iš Kinijos, – labai ryški ir vientisa. Pagrindinis į akis krintantis kolekcijos akcentas yra kone vienodos drabužių spalvos. Visiems drabužių modeliams panaudoti skirtingi raudonos ar tamsios vyšninės atspalviai, kuriuos papildė detalėms naudota juoda spalva.

Šanchajuje pristatytų drabužių modeliai, panašu, buvo kurti labiau galvojant ne apie pačią idėją, o būtent apie augančius pardavimus, nes ant podiumo susirinkusieji išvydo tai, kas šiuo metu vyrauja tendencijų sąrašuose, taip pat pristatyti ir įvairių stilių drabužiai.

Komerciškai gerai apgalvotoje kolekcijoje sau patinkančius apdarus ras ir elegantiškos Kinijos moterys, ir mėgstančios net kiek vyriško tipo laisvus apdarus, ir besivaikančios madų ar norinčios atrodyti originaliai. Jų akį turėtų patraukti įdomūs prakarpyti sijonai, labai blizgūs audiniai.

Kolekcijoje netrūko ir nuo „Valentino“ vardo, rodos, neatsiejamų nėrinių, kurių detalėmis buvo puošti nemažai naujosios kolekcijos drabužių. Mados namai pristatė ir labai „valentiniškų“ ilgų vakarinių suknelių, pasiūtų iš perregimo lengvo audinio.

Daugiau informacijos galite rasti apsilankę modelių agentūra