Tokijas jau surado savo nišą mados pasaulyje: tai mažai žinomų, eksperimentuoti mėgstančių dizainerių kolekcijos.
Japonų mados grandai, sukūrę tokius ženklus kaip „Kenzo”, „Issey Miyake”, „Yohji Yamamoto” ir „Comme des Garcons”, jau ilgą laiką savo kolekcijas demonstruoja ne Tokijuje, o Paryžiuje. Būtent čia įsikūrė ir „Sacai” bei „Anrealage”.
Nors Tokijas yra įkvepiantis miestas, Prancūzijos sostinė suteikia daugiau galimybių būti pastebėtiems potencialių pirkėjų bei mados žurnalistų. Juolab kad Japonijos gyventojų mažėja, vietinė rinka traukiasi. Tuo tarpu šalia esantys Seulas bei Šanchajus kaupia resursus savoms mados savaitėms, ir jos yra grėsmė Japonijos lyderystei Azijos rinkoje. Tailando, Indonezijos, Seulo vyriausybės investuoja daugybę pinigų siekdamos populiarinti savus mados renginius. Japonijos vyriausybė jau kurį laiką remia tekstilės industriją, kuri turi gerą reputaciją, tačiau pastaraisiais metais jos populiarumas smunka dėl aukštų kainų.
Pirmadienį prasidėjusioje Tokijo mados savaitėje dalyvauja apie 50 dizainerių, kurių dauguma – japonai. Jie pristato kitų metų pavasario ir vasaros drabužių kolekcijas: nuo tradicinių iki avangardinių, įkvėptų japoniškų komiksų ir „Hello Kitty”.
Daugiau informacijos ir naujienų šia tema rasite apsilankę modelių agentūra