Jos nebūtinai turi būti profesionalios. Paprastos, asmeninės nuotraukos – yra viskas ko Jums reikia, norint sužinoti ar agentūra Jus atstovaus kaip modelį.
Tačiau, jei agentūra susidomi Jumis, tuomet jau ateina metas pasidaryti profesionalų savo modelio portfolio. Tai nuotraukos, kuriose turėtų atsispindėti modelio universalumas, sugebėjimas išreikšti save. Modelio portfolio parodo kaip modelis sugeba papasakoti istoriją, vaizduoti jausmus ir emocijas nuotraukose.
Dalinamės keliais patarimais, kuriuos turėtų žinoti modelis prieš portfolio fotosesiją.
Natūralaus veido nuotrauka.
Tai turėtų būti pirmoji portfolio nuotrauka – modelio veido be makiažo. Šios nuotraukos tikslas parodyti modelį iš jo natūraliosios pusės. Ji leidžia klientui pamatyti modelį kaip jis atrodo be jokio makiažo, šukuosenos ar papuošalų. Dažniausiai tokiose nuotraukose modeliai neturėtų šypsotis.
Nuotrauka visu ūgiu.
Kita modelio portfolio nuotrauka turėtų būti visu ūgiu. Ši nuotrauka leidžia klientams pamatyti modelio kūno sudėjimą. Drabužiai turėtų būti prigludę. Puikiai tiktų aptempti džinsai ir marškinėliai. Modelis neturėtų dėvėti ilgų suknelių, sijonų ar pernelyg daug drabužių sluoksnių, nes tai blaškytų kliento dėmesį.
Nuotrauka su maudymosi kostiumėliu.
Ši nuotrauka turėtų būti sekanti. Šioje nuotraukoje turėtų atsispindėti žinutė, kurią modelis siunčia per nuotrauką. Darant šią nuotrauką, visada reikia atminti, kad maudymosi kostiumėlius moterys reklamuoja ne vyrams, o moterims, todėl rodant savo seksualumą – persistengti nereikėtų.
Mados nuotrauka.
Dabar, kai jau turite veido, viso ūgio ir su maudymosi kostiumėliu nuotraukas, galite leisti sau ir šiek tiek atsipalaiduoti ir pafantazuoti. Tai galėtų būti šiek tiek spalvingesnė, žaismingesnė kūrybinė nuotrauka, kuri atskleistų klientams Jūsų gebėjimus judėti, išreikšti save per nuotrauką.
Reklamos nuotrauka.
Toliau seka reklamos nuotrauka. Ši nuotrauka yra aktuali klientams, nes parodo kokią galimybę modelis turi išreikšti save per komercinę reklamą. Stenkitės, kad ši nuotrauka būtų kaip iš žurnalo viršelio su visomis emocijomis ir jausmais. Ši nuotrauka be galo svarbi, nes dažniausiai visi klientai nori pamatyti modelį iš komercinės pusės.
Nuotrauka su šypsena.
Šioje nuotraukoje turėtų matytis plati modelio šypsena. Klientas nori matyti modelio šypseną, o ypač jo baltus dantis.
Paskutinė nuotrauka – stipriausia.
Visada modelio portfolio reikia užbaigti su stipriausia savo nuotrauka. Tai galėtų būti viena geriausių Jūsų veido išraiškų, stiprus žvilgsnis ar įspūdinga poza. Nuotrauka turėtų padaryti įspūdį klientui.
Modelio portfolio tikslas ne užpildyti knygą nuotraukomis. Modelio portfolio turėtų papasakoti istoriją apie patį modelį – kas jis yra, jo gabumus, stipriąsias savybes, profesionalumą. Geriau turėti 3 ar 4 tikrai geras portfolio nuotraukas, nei 10, kurios visiškai neatspindi modelio asmenybės.