Makiažo pagrindas ir pudra padeda suvienodinti veido spalvą ir nuima blizgesį, štai kodėl fotografui būna lengviau fotografuoti – šiek tiek makiažo ir nuotraukos tampa kur kas kokybiškesnės. Makiažo tikslas, kad modelis atrodytų kuo geriau prieš objektyvą, o ne padaryti modelį klounu.
Be to, jei modeliai dirba su profesionaliais makiažo meistrais, jiems tikrai nėra ko jaudintis. Svarbiausia, yra gerai jaustis su makiažu, jaustis savimi ir patogiai. Juk yra daug reklamų, kuriose vyrams yra padažytos blakstienos ir netgi akių vokai su šešėliais, tačiau jie vis tiek atrodo seksualiai ir vyriškai. Taigi išvada tokia – jei modelis vyras sugeba išlikti vyriškas su makiažu – jis yra profesionalus modelis.
Kai kurios užduotys darbe modeliams vyrams būna išties nelengvos. Nors kai kuriuose mados pasirodymuose modeliams vyrams tenka demonstruoti patogią sportinę aprangą, džinsus, patogius batus ar marškinėlius, kituose jiems tenka apsivilkti tai, ko niekada gyvenime paprastai nesivilktų. Tai gali būti „žuvies“ marškinėliai, „Speedo“ apatiniai, įvairūs papuošalai ir t.t. Jie privalo apsivilkti bet ką, ko pageidaus dizaineriai ir klientai, nes už tai jiems yra mokama. Kartais modeliai vyrai privalo per pasirodymus atrodyti šiek tiek moteriški ir jei jie to nesugeba, tuomet jie yra neverti mados modelio vardo.
Modeliai yra kaip prekės, nes jiems yra pasakoma ką daryti, kaip daryti ir kada daryti. Jei modeliams yra nepriimtinos šios taisyklės, tuomet modeliavimas ne Jums. Būti šioje industrijoje – reiškia dirbti su labai skirtingais žmonėmis nuo modelių agentų, kitų modelių iki užsakovų, fotografų, stilistų ir kitų daugybės žmonių. Jūs turėsite priimti jų kritiką norit Jūs to ar ne.
Modelių darbas dažnai reikalauja keliauti. Tai reiškia, kad modeliai turi gyventi su kitais modeliais vienoje patalpoje. Keliaujant modelių apgyvendinimo vietos gali gerokai skirtis nuo jų įprastų gyvenamų vietų. Jose gali būti mažiau patogumų, mažiau erdvės. Gali būti net gi taip, kad modeliams tenka dalintis vienu kambariu, kas yra neįprasta vyrų tarpe.