Na taip jau yra ir kuo toliau, tuo labiau musulmonų mados industrija „spiriasi“ sėkmingai į priekį ir tobulėja.
Vienas iš pavyzdžių – tai garsaus muzikos prodiuserio, dizainerio Kaney West išleista musulmonų rubų: „abaya“(musulmonų suknelė) ir „hijab“ (musulmonų galvos apdangalas) kolekcija. Musulmonės – modeliai, ėjo Niujorko podiumais, demonstruodamos šiuos drabužius. Garsiausi dizaineriai kuria naujus musulmonų drabužius, norėdami paįvairinti jų kasdienybę, įnešti spalvų ir sugriauti įsisenėjusias pilkas ir niūrias tradicijas.
Dian Pelangi – musulmonų mados dizainerė – pareiškė, kad musulmonų priespauda yra visiškai nesusijusi su tuo ką dizainerė kuria ir pasaulis turi pamatyti, kad musulmonų drabužiai gali būti ir gražūs, ir stilingi. Dizainerė jau pristatė savo įkvepiančią kolekciją Čelsyje, kuri išties paliko didelį įspūdį mados atstovams. Dian teigia, kad jau dabar kai kurie dizaineriai iš Indonezijos, pristatantys musulmonų rūbų kolekcijas, modeliams podiumu leidžia eiti be vieno iš jų pagrindinio aprangos aspekto – galvos uždangalo – hidžabo. „hijab“. Jo apskritai net nebūna kai kurių dizainerių kolekcijose.
Musulmonai modeliai jau senai nebėra paslaptis visuomenei. Nailah Lymus yra pirmosios musulmonų modelių agentūros įkūrėja. Ji turi daug pavyzdžių, kuomet ankščiau musulmonės moterys net nesvajodavo apie modelio karjerą, nes tai joms buvo griežtas tabu, tačiau bėgant laikui, viskas kardinaliai pasikeitė – garsiausi fotografai „griebia“ kukliai apsirengusias musulmones modelius ir padaro juos „Vogue“ žurnalo viršeliais, dizaineriai kviečiasi į garsiausius mados pasirodymus.
Nailah sako, kad ji šios akimirkos laukė visą savo gyvenimą, kuomet pasaulis įžvelgs, kad musulmonės moterys yra taip pat gražios, kad jos taip pat turi tvirtą socialinį ryšį su pasauliu ir tuo pačiu metu jos sugeba demonstruoti savo religijos grožį.
Žinoma, vis dar atsiranda rasistinių stereotipų, kurie prieštarauja visam šitam dalykui, niekina ir negali suprasti kaip musulmonės gali daryti kažką panašaus, bet laimei, jų sparčiai mažėja, o naujoves priimančių – vis daugėja.