Tačiau modelių gyvenime „reklamos modeliai“ turi visiškai kitokią prasmę. Reklamos modeliai yra siejami visų pirma su demografiniais rodikliais ir yra nukreipti į labai plataus spektro klientus: namų šeimininkes, mamas, vaikus, verslininkus ir t.t. Taigi, jeigu Jūs norite būti reklamos modeliu, tai dar nereiškia, kad turite būti aktore.
Reklamos modeliai yra samdomi atstovauti įmonę arba įmonės prekinį ženklą, reklamuojant jį, imituojant situaciją būtent su tuo prekiniu ženklu. Pavyzdžiui, jeigu tai yra nešiojamas kompiuteris, tuomet įmonė, kuri kuria juos, pasikvies reklamos modelį, kad šis fotosesijos metu imituotų situaciją, besinaudojantis šiuo kompiuteriu. Galiausiai šios nuotraukos atsiras žurnaluose, internete, įvairiuose stenduose, kartais ir televizijoje.
Gali būti, kad reklamos modelių paprašys pozuoti ne po vieną, o su kitu ar net kitais modeliais. Pavyzdžiui, turizmo agentūra turi naują kelionės paketą – kruizą laivu ir nori jį reklamuoti, tuomet jie samdys keletą reklamos modelių, kurie turės fotosesijoje suvaidinti laimingą šeimą, kuri bekeliaudama tuo kruizu žaidžia, juokiasi, mėgaujasi laivo patogumais.
Kai kurie nepatyrę modeliai kartais po fotosesijos abejoja ar jų nuotraukos tikrai atsidurs ten, kur jie tikisi. Tačiau reklamos modeliai dėl šito dalyko gali būti visiškai užtikrinti. Kai įmonė samdo reklamos modelį, jie garantuoja, kad modelio fotosesijos nuotraukos bus panaudotos būtent to produkto ar paslaugos, kurį modelis reklamuoja, reklamose. Todėl reklamos modeliai, skirtingai nei kai kurie kitos srities modeliai, naktimis po fotosesijų miega ramiai.
Skirtingai nei kiti modeliai, reklamos modeliai puikiai žino kur būtent jų nuotraukos bus publikuojamos ir rodomos, nes tai pažymima jų sutartyse su įmonėmis, kurios jį samdė. Dar nėra buvę atvejų, kad reklamos modelis nežinotų kur jo nuotraukos bus publikuojamos ir kokiais tikslais. Tai yra tikrai didelis reklamos modelių privalumas lyginant su kitos srities modeliais.