VAIKŲ GATVĖS STILIUS

Pažvelkite į Harperį Beckhamą, Suri Cruise’o ar Dannielynn Birkhead, kurie pristatė „Guess“, nuotraukas ir pamatysite, kad gatvės mada nėra lyg praeinantis kaprizas. Vaikai, kaip ir jaunystė, tuo kvėpuoja.
Šiandien gatvės stilius vaikams yra didelis verslas. Smagus, egzotiškas ir džiazuotas stilius kartu su skoningais aksesuarais sukuria kasdienišką merginų ir berniukų išvaizdą.
Gatvės stilius visada buvo ten. Tik nuo šeštojo dešimtmečio vidurio jos svarba buvo pripažinta, įvertinta ir imituota. Manoma, kad gatvės mada atsirado ne iš studijų, o iš visuomenės. Paprastai šis stilius susijęs su jaunimo kultūra ir dažnai pastebimas didžiuosiuose miesto centruose, nors mažesni miestai turi savo mažesnius centrus.
Gatvės mados kilmės teorijos. „Trickle Up“ teorija apima naujoves arba išrankų stilių, kuris prasideda gatvėse ir kurį nešioja mažesnes pajamas gaunančios grupės. Jį kuria dizaineriai ir jis numatomas aukštesnės klasės sferoms, kurios perka dizainą.
Tipiškas to pavyzdys yra marškinėliai. Nuo kuklios pradžios „Tee“ tapo visuotinės mados emblema. Tai tapo ne tik mados ir kultūros ikona, bet ir skelbimų lenta, kurioje žmonės gali išreikšti savo jausmus šūkių, simbolių ir logotipų pavidalu. Žinutės skiriamos platesnei populiariosios kultūros auditorijai arba yra nukreiptos į subkultūras, politiką, ekonomiką, socialines problemas ir dar daugiau.
Pagrindinės subkultūros, turinčios įtakos vaikų mados pramonei. Daugelis pagrindinių jaunimo subkultūrų buvo susijusios su gatvės mada, kurią priėmė šiandieniniai vaikai, kurie yra ne tik stilingi, bet ir patys pasirenka savo stilių. Nepaisant niekšybių, vaikai tapo kulto klasika, turinčia šauniojo miesto vaiko etiketę.