Pirmas mitas tai, kad į kvepalus įdėta brangaus tabako ar dar kažko labai ypatingo. Viskas gaminama iš tų pačių sintetinių medžiagų.
Antras mitas- vyriški ir moteriški kvepalai. Kvepalai neturi lyties. Gvazdikas- nei moteriškas, nei vyriškas, tai – tiesiog gėlė.
Per metus kvepalų pramonė gali sukurti kelis tūkstančius naujų kvepalų rūšių. Ir aišku visi jie sugrupuojami į moteriškus ir vyriškus. Klausimas už ką mes mokame? Kas kelia kvepalų kainas?
Visų kada nors sukurtų kvepalų savikaina ne didesnė nei 7 eurai. Tai tas pats kaip dizainerio suknelė, kainuojanti beprotiškus pinigus. Panagrinėjus kokia to gaminio savikaina, turbūt brangiausia kainuos medžiaga, o savikaina apie 100 eurų. Tas pats pasakytina ir apie kvepalus. 7 eurai kainuoja pats skystis, o ne prabangus buteliukas. Visa tai marketinginis triukas- pritraukti vartotojų dėmesį.
Mums svarbu gerai kvepėti. Pagal kvapą mes sutinkame žmogų, susidarom pirmą įspūdį apie jį, jo pomėgius, skonį ir net piniginės storį…
O kuo kvėpinatės Jūs ? Ar leidžiate vėjais savo pinigus 🙂 ?
Droom koncernas kuria 80% garsių pasaulinės rinkos vardinių kvepalų. FM Group kompanija- vienas iš Droom koncerno partnerių ir užsakovų. Čia rasite savo pamėgtus kvepalus už teisingą kainą.
Šaltinis: Prouve kvepalai