Visų pirma – modeliai demonstruoja dizainerio sukurtus drabužius, o ne savo „perlinius“ dantis. Mados pasirodymai yra tik apie dizainerių drabužių kolekciją ir nieko daugiau, o modeliui šypsantis auditorijai – žiūrovų dėmesys gali nuo drabužių nukrypti į modelio šypseną. Bet kokia modelio išraiška ar asmenybės parodymas – gali nukreipti žiūrovų dėmesį nuo demonstruojamų drabužių. Be to, nesišypsojimas taip pat prideda pasitikėjimo savimi – ko modeliams tikrai reikia einant podiumu. Jau nuo senovės nesišypsojimas – buvo laikomas aristokratišku žvilgsniu, kuris buvo taikomas įžymiausių žmonių paveikslams tapyti.
Modelio šypsena dizainerio kolekciją gali paversti juokinga. Modelio šypsena ne tik gali atitraukti dėmesį nuo dizainerio kurtos kolekcijos, bet ir padaryti tokį įvaizdį, kad iš dizainerio kolekcijos modelis šypsodamasis tyčiojasi. Pavyzdžiui, jeigu dizainerio kolekcija nėra standartinė ar tradicinė, jeigu ji yra išskirtinė, šaukianti ir ekstravagantiška – bet koks modelio šyptelėjimas gali reikšti pasityčiojimą ir kolekcijos, kas sukeltų didžiulę gėdą tiek modeliui, tiek dizaineriui. Greičiausiai šis pasirodymas modeliui būtų paskutinis…
Modelio šypsena – taip pat gali reikšti bendravimą su auditoriją. Pagrindinis dalykas, kurio profesionalus modelis turėtų vengti – tai kontakto, bendravimo su publika. Besišypsantis veidas automatiškai yra kvietimas bendrauti ir užmegzti pokalbį. Nesišypsantis modelis pakelia savo statusą klasikiniu europietišku būdu, šaltu veidu demonstruodamas drabužius – parodo savo tvirtą pusiausvyrą, savikontrolę ir aristokratišką pasitikėjimą savimi.
Modelio šypsenos „užrakinimas“ – parodo modelio nepalaužiamą asmenybę. Profesionaliu požiūriu – šypsenos „užrakinimas“ modeliui reiškia daugiau perspektyvių darbo pasiūlymų ateityje. Faktas, kad, jeigu modelis yra toks profesionalus, kad iš jo išraiškos nei dizaineris, nei publika nesupranta, kad kažkas yra negerai – yra neįkainojamas ir tai žino visi dizaineriai, fotografai ir užsakovai.